Monday, January 24, 2011

cupcake Firefly



Order dari afzalin dari finance division.
Request untuk buat bentuk kapal terbang firefly. Alhamdulillah jadik ;)

cupcake birthday

Order Ain untuk boyfriend nyer :)

Friday, August 13, 2010

Moist Choc Cake Kukus - Bday


Moist choc cake kukus. Utk birthday anak kak umi.
kak umi order 130810.
Hepi Bday Amalia.

Fruit Cocktail


Fruit cocktail.
Ni menu pencuci mulut utk bukak pose di awal ramadhan.
sedapnyeerrrrr.. sehingga menjilat cawan. heheh

Tuesday, August 10, 2010

Blueberry Cheese Tart


Blueberry Cheese Tart.
saiz mini. comel jer. sekali ngap. hehehe
memang sodap..

Wednesday, August 4, 2010

Kek Belang


Kek belang or kek marble kot, ntah la.
opismate yang bagi resepi tapi dia pun x tau nama kek.
dia kata bukan kek marble.
tak tau la...
so, bg jer nama sendri,. Kek Belang.. ehhehe
yang penting rasanyer mmg sedap & gebu. renyah jer..

Kek Durian


Kek Durian Nitar.
sbb guna durian kat kg utk wat kek ni.. hehehe
pure durian tu..