Showing posts with label CupCake : Simple. Show all posts
Showing posts with label CupCake : Simple. Show all posts

Monday, January 24, 2011

Thursday, July 29, 2010


ni cupcake utk bagi kat jiran2 nitar.
yang lain x sempat amik gambar. dah diagih2kan..
design sume lain2.. ikut sesedap rasa jer. heheh


Thursday, July 22, 2010

Cupcake utk abg


Tgh mendeco cupcake. laki aku plak nak gak cupcake.
so, buat jer la mana yg sempat.

Friday, July 9, 2010

CupCake : Utk Abg


Untuk Abg, tgh deco cupcake org order, sempat plak dia nak cupcake gak.
So, ni jer la yang sempat.. ehhehe

Monday, June 28, 2010

Sunday, June 20, 2010

cupcake utk jiran bawah


ni nak bagi jiran bawah. dah lama wat cupcake ni jiran bawah x dibagi nyer.. hehe..
jangan marah Ana.. :)

Thursday, June 17, 2010

cupcake : order kak jamie


Order kak jamie. untuk anak2 dia..
design yang belah kiri atas tu, baru cuba utk org order. best gak.. sonang nak buat. ehhehe..

Tuesday, June 15, 2010

Thursday, June 10, 2010

Cupcake - utk kak sri


Cupcake utk kak sri & abg shahiman sekeluarga.
Harap2 diorg suka :)

Cupcake utk opis


CupCake 2 box utk opis. sajer jer wat makan2 kat opis di hari jumaat ni :)

Sunday, May 30, 2010

CupCake : Izan


CupCake last minute deco nak bagi kat izan.
x sempat nak wat cantik2.. guna apa yang ada jer..
nasib baik haikal suka.. :)

Monday, May 24, 2010

CupCake : Spansion


CupCake utk bagi kat kawan2 abg kat Spansion (250510)
Harap diorg suka.. :)

Tuesday, May 18, 2010

Cup Cake : Utk Abg

Cup Cake untuk Abg.. hehehe :)

Thursday, May 13, 2010

Cup Cake utk kawan abg

NI untuk kawan2 abg yang tolong beli brg2 buat cup cake.. terima kasih utk diorg..