design simple.. :)
Showing posts with label CupCake : Simple. Show all posts
Showing posts with label CupCake : Simple. Show all posts
Monday, January 24, 2011
Thursday, July 29, 2010
Thursday, July 22, 2010
Friday, July 9, 2010
CupCake : Utk Abg
Untuk Abg, tgh deco cupcake org order, sempat plak dia nak cupcake gak.
So, ni jer la yang sempat.. ehhehe
Monday, June 28, 2010
Sunday, June 20, 2010
cupcake utk jiran bawah
ni nak bagi jiran bawah. dah lama wat cupcake ni jiran bawah x dibagi nyer.. hehe..
jangan marah Ana.. :)
Thursday, June 17, 2010
cupcake : order kak jamie
Order kak jamie. untuk anak2 dia..
design yang belah kiri atas tu, baru cuba utk org order. best gak.. sonang nak buat. ehhehe..
Tuesday, June 15, 2010
Thursday, June 10, 2010
Sunday, May 30, 2010
CupCake : Izan
CupCake last minute deco nak bagi kat izan.
x sempat nak wat cantik2.. guna apa yang ada jer..
nasib baik haikal suka.. :)
Monday, May 24, 2010
Tuesday, May 18, 2010
Thursday, May 13, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)




















